اسکواش برای کودکان شادی‌آور و لذت‌بخش است! اسکواش ورزشی مهیج است که برای کودکان می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد. این رشته ورزشی کاری می‌کند تا استقامت بدنی افزایش پیدا کند. در عین حال هوش و سرعت عمل کودکان را بالا می‌برد. امروزه در شهرهای مختلف سالن ورزشی ویژه اسکواش ساخته شده که در آنجا به کودکان آموزش داده می‌شود. در این مقاله هرآنچه که باید بدانید را آموزش خواهیم داد.

اسکواش چیست؟

قبل از هر چیز بد نیست بدانیم که اسکواش چیست. ورزش اسکواش در سال 1830 توسط انگلیسی‌ها ابداع شد. سپس در سال 1911 قوانین ان شکل گرفت و به نقاط مختلف دنیا معرفی شد. اسکواش نوعی ورزش استقامتی است که با ضربه زدن به توپ و پرتاب آن به دیوار شروع می‌شود. سپس هرکدام از بازیکنان به صورت نوبتی باید توپ را به نقطه از قبل تعیین شده به دیوار رو به رو بزنند و امتیاز جمع کنند. ضربه‌ها باید به گونه‌ای باشد که حریف نتواند توپ را به دیوار رو به رو برگرداند.

اسکواش کودکان

اسکواش برای کودکان

اسکواش در کودکان هم سرعت عمل آن‌ها را بالا می‌برد و قدت ذهنی آن‌ها را بالا می‌برد. در این بازی کودکان تیم‌سازی را یاد می‌گیرند و در می‌یابند که چگونه در مقابل دیگران بازی کنند. در این پروسه وجود یک مربی آگاه به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های کار تیمی و بازی را به طور همزمان یاد بگیرند. وزرش اسکواش کاری می‌کند تا کودک بتواند به دور از استرس و در محیطی امن و زیر نظر مربی فعالیت‌های گروهی را یاد بگیرد.

فواید اسکواش برای کودکان

  • بهبود عملکرد مفصد
  • استقامت استخوان‌ها
  • سالم‌سازی ماهیچه‌ها
  • بهبود ماهیچه‌های قلب
  • ارتقا روحیه کاری تیمی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تحریک قدرت بینایی

آموزش اسکواش به کودکان

در سال‌های اخیر انجام اسکواش برای کودکان آسان‌تر شده است. زیرا آموزش‌ها حرفه‌ای‌تر از قبل شده و تعداد مربیان افزایش یافته است. با کمی جستجو می‌توانید مربیانی باتجربه پیدا کنید که فرزند دلبندتان را به نحو احسن آموزش دهند. یک مربی اسکواش مختص کودکان باید در عین مسلط بودن به این ورزش باید اصول کار با کودکان را بلد باشد. همچنین دوره‌های تربیت مربی کودکان را گذرانده باشد. لذا بهتر است در این باره با مدارک اسکواش یا ورزشگاه‌ها صحبت کنید.

تجهیزات مورد نیاز اسکواش برای کودکان

برای انجام بازی اسکواش باید تجهیزات مورد نیاز خریداری کرد. از جمله وسایل مورد نیاز می‌توان به راکت، کفش مناسب، توپ و لباس مناسب اشاره کرد. امروزه تنوع زیادی در جنس و قیمت این وسایل وجود دارد و حق انتخاب زیادی دارید. همچنین فروشگاه‌های زیادی به فروش تجهیزات اسکواش می‌پردازند و با کمی جستجو می‌توان بهترین‌ها را خریداری کرد.

خرید وسایل اسکواش برای کودکان

برای خرید وسایل اسکواش می‌توان به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام کرد. برای خرید اینترنتی وسایل اسکواش باید از طریق سایت‌های معتبر اقدام به خرید کنید. در نهایت به درگاه بانکی متصل می‌شوید و خرید خود را قطعی می‌کنید. در خرید حضوری تجهیزات اسکواش نیز باید به یکی از فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کنید. فروشندگاه به شما در خرید بهترین جنس مشاوره می‌دهند.

اسکواش کودکان؛ تجربه‌ای نو

اسکواش برای کودکان می‌تواند شروع فعالیت‌های اجتماعی باشد. این بازی در عین مهیج بودن مهارت ارتباطی را به آن‌ها یاد می‌دهد. همچنین کاری می‌کند از لحاظ جسمی قدرت آن‌ها افزایش یابد و رشد کودک بهتر انجام شود. فراموش نکنید که در این راه از یک مربی حرفه‌ای کمک بگیرید و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کودک خلق کنید.

درج دیدگاه