لوگو تهران اسکواش

سالن اسکواش برج میلاد

باشگاه و سالن اسکواش برج میلاد تهران یکی از بهترن سالن‌های اسکواش ایران است که زیر نظر مربیان مجرب و درجه یک کشور فعالیت می‌کند.در این باشگاه دارای امکانات قابل توجهی برای علاقه مندان به این ورزش جذاب است تا بتوانند با آسودگی در آن تمرین کنند.

سالن‌های اسکواش

این مجموعه دراری سه سالن تمرینی برای اسکواش است.

تجهیزات

این باشگاه دارای امکانات و تجهیزات کامل مرتبط با ورزش اسکواش است.

با شور ورزش کنید

اسکواش در برج میلاد

برای ثبت نام در کلاس اسکواش و آموزش آن در باشگاه برج میلاد کافی ست با مجموعه تهران اسکواش در تماس باشید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

هیجان را نشر دهید

مجموعه MSC

آیکون

درباره اسکواش برج میلاد

مجموعه MSC شامل باشگاه اسکواش، پدل و راکت بال در برج میلاد است. این مجموعه در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد و زمین پدل آن نیزدر همان سال به بهره برداری رسید. این مجموعه دارای مساحت ۱۸۰۰ مترمربع است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است و در ضلع جنوبی برج میلاد واقع شده است.

کلاس‌های اسکواش برج میلاد

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش  با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در برج میلاد با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در برج میلاد با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

  • اسکواش
  • سالن اسکواش برج میلاد
  • سالن اسکواش برج میلاد
  • اسکواش برج میلاد پدل راکتبال
  • سالن اسکواش میلاد
  • عکس سالن اسکواش ایران مال
اسکواش برج میلاد

باشگاه‌های تهران اسکواش