لوگو تهران اسکواش

سالن اسکواش استقلال

باشگاه ورزشی اسکواش استقلال تهران به عنوان یکی از برترین مراکز این ورزش در تهران با امکانات فوق‌العاده، مربیان حرفه‌ای و برنامه‌های آموزشی منحصربه‌فرد، بر جلوه و ترویج این ورزش در جامعه ایرانی تأکید دارد.

سالن‌های اسکواش

این باشگاه چهار سالن تمرینی برای اسکواش دارد.

تجهیزات

باشگاه استقلال دارای تجهیزات مدرن و تسهیلات فوق‌العاده است. زمین‌های بزرگ، تجهیزات تمرینی پیشرفته، و فضاهای راحت، ورزشکاران را در یادگیری و بهبود تکنیک‌های اسکواش کمک می‌کند.

با شور ورزش کنید

باشگاه اسکواش استقلال

برای ثبت نام در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش اسکواش با مجموعه تهران اسکواش در تماس باشید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

هیجان را نشر دهید

مجموعه ورزشی استقلال

Tips

درباره باشگاه اسکواش استقلال

مجموعه ورزشی اسکواش استقلال فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد. همچنین با توجه به تاریخچه افتخارآمیز این باشگاه، به عنوان یک نماد از موفقیت و اراده در دنیای ورزش شناخته می‌شود. یکی از نقاط قوت باشگاه ورزشی اسکواش استقلال تهران، تجهیزات مدرن و تسهیلات فوق‌العاده آن است. زمین‌های با کیفیت، تجهیزات تمرینی پیشرفته، و فضاهای راحت، ورزشکاران را در یادگیری و بهبود تکنیک‌های اسکواش تسهیل می‌کنند. باشگاه استقلال تهران با توجه به تأکید بر آموزش ورزش اسکواش به بهترین شکل ممکن، دوره‌های آموزشی برای افراد مختلف در سطوح مختلف توانمندی برگزار می‌کند. این دوره‌ها به‌عنوان یک فرصت عالی برای آشنایی با اصول ابتدایی تا تکنیک‌های پیشرفته اسکواش شناخته می‌شوند.

کلاس‌های اسکواش استقلال

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در باشگاه استقلال با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در باشگاه استقلال با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

باشگاه‌های تهران اسکواش