لوگو تهران اسکواش

سالن اسکواش چمران

باشگاه اسکواش چمران یکی از مراکز ورزشی معتبر در زمینه اسکواش در ایران است. این باشگاه با ارائه خدمات و تسهیلات مناسب، به علاقمندان به ورزش اسکواش فرصت می‌دهد تا در یک محیط حرفه‌ای و دوستانه، این ورزش را تجربه کنند. باشگاه اسکواش چمران بهره‌مند از یک تیم مربیان با تجربه و متخصص در زمینه اسکواش است. این مربیان با ارائه راهنمایی‌های حرفه‌ای و شخصی، به بازیکنان کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را بهبود دهند و در این ورزش پیشرفت کنند.

سالن‌های اسکواش

این باشگاه ورزشی یک سالن بزرگ برای فعالیت در زمینه اسکواش دارد.

تجهیزات

این باشگاه دارای تجهیزات کامل مرتبط با ورزش اسکواش مانند پارکت و نور پردازی، تجهیزات ایمنی، راکت اسکواش و غیره است.

با شور ورزش کنید

باشگاه اسکواش چمران

برای ثبت نام در کلاس‌های اسکواش و یادگیری آن به صورت حرفه‌ای در چمران با مجموعه تهران اسکواش در تماس باشید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

هیجان را نشر دهید

مجموعه اسکواش چمران

آیکون

درباره اسکواش چمدان

باشگاه اسکواش چمران یکی از مراکز ورزشی برجسته در زمینه اسکواش در ایران است. این باشگاه با مکانی مناسب و تجهیزات حرفه‌ای، به علاقمندان به این ورزش فراگیر فرصت می‌دهد تا با شرایطی ایده‌آل اسکواش را تجربه کنند و مهارت‌های خود را تقویت نمایند. این مجموعه ورزشی بهره‌مند از یک تیم مربیان با تجربه و متخصص در زمینه اسکواش است. این مربیان با ارائه راهنمایی‌های حرفه‌ای و شخصی، به بازیکنان کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را بهبود دهند و در این ورزش پیشرفت کنند. همچنین، باشگاه اسکواش چمران به برگزاری رقابت‌ها و تورنمنت‌های محلی و بین‌المللی نیز می‌پردازد، که این اقدامات باعث توسعه و ارتقاء سطح اسکواش در این باشگاه و در کل کشور می‌شود.

کلاس‌های اسکواش چمران

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در چمران با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در چمران با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

اسکواش چمران

باشگاه‌های تهران اسکواش