لوگو تهران اسکواش

سالن اسکواش دیباجی

یکی از بهترین ورزشگاه‌های تهران برای اسکواش دیباجی نام دارد. در این مجموعه مربیان از سوابق و مهارت بالایی برخوردارند. به این دلیل می‌توانند بهترین تجربه آموزشی را برای بازیکنان خود ارائه دهند. این مهارت‌ها شامل داشتن دانش فنی عالی در زمینه تکنیک‌ها و استراتژی‌های اسکواش، توانایی تحلیل بازیکنان و ارائه بازخورد سازنده می‌شود.

سالن‌های اسکواش

این مجموعه درارای پنج سالن ورزشی است که در ساعات مختلف می‌توانید در آنجا حضور پیدا کنید.

تجهیزات

این مجموعه ورزشی امکانات درجه یک مورد نیاز برای فعالیت در این رشته ورزشی دا دارا می‌باشد.

با شور ورزش کنید
باشگاه اسکواش دیباجی

برای ثبت نام در کلاس اسکواش و یادگیری آن در باشگاه دیباجی با مجموعه دیباجی در تماس باشید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

هیجان را نشر دهید

مجموعه ورزشی دیباجی

آیکون

درباره اسکواش دیباجی

باشگاه اسکواش دیباجی (سالن و مجموعه ورزشی) در محله فرمانیه است. این باشگاه شامل 5 کورت اسکواش کاملا استاندارد است که در دو بخش اقایان و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد. این باشگاه با تیم مربیان مجرب و متخصص، به بازیکنان امکان می‌دهد تا مهارت‌های خود را بهبود دهند و در یک محیط دوستانه و حرفه‌ای با این ورزش مشغول فعالیت باشند. یک سالن ماساژ در این محیط وجود دارد می‌توانید از انواع ماساژ مثلا ماساژ سوئدی، ماساژ ورزشی و غیره بهره مند شوید.

کلاس‌های اسکواش دیباجی

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در دیباجی با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در دیباجی با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

  • باشگاه اسکواش دیباجی
  • باشگاه اسکواش دیباجی
  • باشگاه دیباجی
اسکواش دیباجی

باشگاه‌های تهران اسکواش