لوگو تهران اسکواش

مجموعه اسکواش مهرآیین

مجموعه اسکواش مهرآیین با گستره ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک فضای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به اسکواش فراهم کرده است. در مجموعه اسکواش مهرآیین همه چیز برای تجربه یک بازی اسکواش موفق و سرگرم‌کننده آماده است. تیم مربیان با مهارت و تجربه، با آموزش‌های شخصی و گروهی پیشرفت را برای شما تضمین خواهند کرد.

سالن‌های اسکواش

سالن‌های اسکواش مهرآیین با تجهیزات مدرن و به‌روز، یک محیط عالی برای تمرین و بازی اسکواش فراهم کرده‌اند.

تجهیزات

این مجموعه با تجهیزات کامل همانند راکت‌های با کیفیت، توپ‌های با استاندارد بالا و کفپوش مناسب، برای تجربه بهتر بازی طراحی شده‌ است

تبدیل ورزش به یک سبک زندگی

مجموعه اسکواش مهرآیین

برای ثبت نام در کلاس اسکواش و آموزش آن در باشگاه مهرآیین کافی ست با مجموعه تهران اسکواش در تماس باشید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

انگیزه بیشتر و سبک زندگی فعال

آیکون

درباره مجموعه اسکواش مهرآیین

مجموعه اسکواش مهرآیین همواره به راحتی و آسایش بازیکنان توجه داشته و از سرویس‌های رفاهی مدرن، از جمله دوشاورها و فضاهای استراحت، برخوردار است.با برگزاری مسابقات داخلی و خارجی، مهرآیین یک فضای اجتماعی برای دوستداران اسکواش فراهم می‌کند. این فعالیت‌ها فرصتی جدید برای رقابت، یادگیری، و ایجاد ارتباطات است.

کلاس های اسکواش مهرآیین

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در مجموعه مهرآیین با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در مجموعه مهرآیین با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

  • بازی اسکواش
  • بازی کردن اسکواش
  • راکت ورزش اسکواش
مجموعه اسکواش مهرآیین

باشگاه‌های تهران اسکواش