لوگو تهران اسکواش

باشگاه اسکواش قلهک

باشگاه اسکواش قلهک به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های اسکواش، برای علاقمندان به این ورزش فرصتی منحصر به فرد برای تجربه یک محیط حرفه‌ای و دوستانه فراهم می‌کند. این باشگاه با تجهیزات مدرن و با کیفیت بالا به یکی از مقصد های محبوب برای علاقمندان ورزش اسکواش تبدیل شده است.

سالن‌های اسکواش

باشگاه قلهک دارای فضاهای ورزشی مجهز و مناسب برای تمرینات اسکواش است که با توجه به استاندارد های بین المللی طراحی شده اند.

تجهیزات

در این باشگاه، از تجهیزات حرفه‌ای بهره می‌برند تا آموزش اسکواش به بهترین شکل ممکن ارائه شود

تجربه‌ای متفاوت در دنیای اسکواش

باشگاه اسکواش قلهک

برای ثبت نام در کلاس اسکواش و آموزش آن در باشگاه قلهک کافی ست با مجموعه تهران اسکواش در تماس باشید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

ورزش اسکواش در محیطی حرفه‌ای و دوستانه

باشگاه اسکواش قلهک
آیکون

درباره باشگاه قلهک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد باشگاه قلهک، حضور مربیان مجرب و با تجربه است. این مربیان با توانایی در انتقال تکنیک‌ها، استراتژی‌ها، و مهارت‌های لازم به بازیکنان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن در مسیر پیشرفت خود قرار گیرند.یکی از ویژگی‌های جذاب ایباشگاه، برگزاری جلسات تمرینی گروهی است. این جلسات فرصتی عالی برای افرادی هستند که از تعامل با دیگر بازیکنان و به اشتراک گذاشتن تجربیات استفاده می‌کنند

کلاس‌های اسکواش قلهک

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در قلهک با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در قلهک با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

  • ورزش اسکواش
  • باشگاه اسکواش در قلهک
  • باشگاه قلهک
باشگاه اسکواش قلهک

باشگاه‌های تهران اسکواش