لوگو تهران اسکواش

باشگاه اسکواش نوبنیاد

باشگاه اسکواش نوبنیاد بازی اسکواش را به عنوان یکی از بهترین فعالیت‌های ورزشی برای افزایش سلامت انتخاب کرده است. این بازی فوق‌العاده نه تنها به بهبود فیزیکی افراد کمک می‌کند بلکه در ارتقاء سطح شادابی و انرژی ذهنی نیز نقش مهمی دارد. به‌عنوان یک باشگاه ورزشی با تجربه، باشگاه اسکواش نوبنیاد مفتخر است که به شما فرصتی برای بهبود سلامت جسمی و ذهنی خود ارائه دهد. آماده‌اید به چالش اسکواش بپردازید؟ به ما بپیوندید و با یک تیم متخصص بهترین تجربه ورزشی خود را تجربه کنید.

سالن‌های اسکواش نوبنیاد

باشگاه اسکواش نوبنیاد بهترین تجهیزات را برای ارائه تجربه‌ای عالی در زمینه اسکواش دارد. از راکت‌های حرفه‌ای گرفته تا زمین‌های مدرن، هرچیز در اینجا برای افرادی که به دنبال یک تجربه حرفه‌ای هستند، فراهم است.

تجهیزات

سالن‌های اسکواش با ارائه تجهیزات مدرن از جمله دیوارهای شیشه‌ای، دماکنترل مناسب و تجهیزات نورپردازی حرفه‌ای، تجربه بازی در این باشگاه را به یک تجربه لذت‌بخش و کارآمد تبدیل کرده‌اند.

مرجع برتر ورزشی با امکانات بی‌نظیر

باشگاه اسکواش نوبنیاد

در مجموعه اسکواش نوبنیاد امکان بازی همزمان مادر و فرزند و یا پدر و فرزند فراهم می‌باشد . ورزشکاران گرامی می‌توانند به صورت گروهی و یا خصوصی ثبت نام کنند . ما در این مجموعه تمام سعی خود را میکنیم که لحظاتی شاد توام با ورزش و بازی را تجربه کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام در کلاس‌ها یا هرگونه سوال، می‌توانید باشگاه اسکواش انقلاب تهران را از طریق وب‌سایت یا تماس تلفنی تماس بگیرید.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

ورود به دنیای هیجان با ورزش اسکواش
باشگاه ورزشی نوبنیاد
آیکون

درباره اسکواش نوبنیاد

اگر به دنبال ورزشی خاص برای خود و یا فرزند دلبندتان هستید اسکواش بهترین انتخاب برای شماست. آموزش 0 تا 100 اسکواش زیر نظر مربی با 8 سال سابقه درخشان. اموزش با جدید ترین متد های روز دنیا . برای خانم ها آقایان و کودکان تنها سالن اسکواش در کشور که دارای کورت مجزا و مربی مخصوص برای کودکان می‌باشد .

کلاس‌های اسکواش نوبنیاد

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در نوبنیاد با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در نوبنیاد با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

  • باشگاه اسکواش نوبنیاد
  • باشگاه اسکواش نوبنیاد
  • باشگاه اسکواش نوبنیاد
اسکواش نوبنیاد

باشگاه‌های تهران اسکواش