لوگو تهران اسکواش

باشگاه اسکواش و پدل شاهین

باشگاه اسکواش و پدل شاهین، محلی است که به علاقه‌مندان به ورزش‌های اسکواش و پدل فراهم می‌آورد. این باشگاه با امکانات بی‌نظیر و مربیان مجرب، به یک مرکز برتر برای تمرینات ورزشکاران تبدیل شده است.

سالن‌های اسکواش

این مجموعه دراری سه سالن تمرینی برای اسکواش است.

تجهیزات

در باشگاه اسکواش و پدل شاهین، تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای یک تجربه ورزشی عالی فراهم شده است. از زمین‌های اسکواش با استانداردهای بالا گرفته تا تجهیزات پدل حرفه‌ای، همه چیز در اینجا برای ارتقاء سطح بازی شما آماده است.

با شور ورزش کنید

باشگاه اسکواش شاهین

باشگاه اسکواش شاهین با امکانات برتر و مربیان حرفه‌ای، به شما فرصت می‌دهد تا ورزشکاری موفق و با انگیزه شوید. با پیوستن به این باشگاه، شما به تجربه‌ای منحصر به فرد از دنیای ورزش خواهید رسید و به سمت بهبود عملکرد ورزشی خود حرکت خواهید کرد.

  • امکان مشاوره حضوری

  • امکان مشاوره تلفنی

هیجان را نشر دهید

مجموعه شاهین

آیکون

درباره باشگاه اسکواش شاهین

این باشگاه با سابقه‌ی بلند و تجربه‌ی فراوان، یک فضای مناسب برای تمرینات اسکواش فراهم کرده و تعداد زیادی از بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان را به خود جذب کرده است. این سالن‌ها با نورپردازی مناسب، دمای مناسب و زمین‌های با کیفیت عالی، بهترین شرایط را برای بازیکنان هر سطحی فراهم می‌کنند.

کلاس های اسکواش شاهین

آموزش اسکواش بانوان

آموزش اسکواش بانوان برای خانم‌های بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش خانم انجام می‌شود. شما خانم‌ها برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش آقایان

آموزش اسکواش آقایان برای مردان بزرگسال زیر نظر مربیان برتر اسکواش کشور انجام می‌شود. شما علاقه‌مند می‌توانید برای ثبت نام در کلاس اسکواش با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش دختران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان دختر در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربیان مخصوص برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش دختران در باشگاه با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

آموزش اسکواش پسران (جونیور)

آموزش اسکواش کودکان و نوجوانان پسران در رده‌های سنی زیر 19 و زیر 13 سال زیر نظر مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. برای ثبت نام در کلاس اسکواش پسران در باشگاه شاهین با مجموعه تهران اسکواش تماس بگیرید.

  • باشگاه اسکواش شاهین
  • باشگاه اسکواش شاهین
  • باشگاه اسکواش شاهین
اسکواش شاهین

باشگاه‌های تهران اسکواش